ارسال بار به استانبول

ارسال بار به استانبول

استانبول یکی از پر رفت و آمدترین شهرهای ترکیه است که اتفاقا برخی از افراد به اشتباه آن را پایتخت ترکیه می‌نامند. به خاطر همین خیلی از افرادی که تاجر هستند، در استانبول فعالیت می‌کنند و صادرات و واردات را از ایران به استانبول انجام می‌دهند. مسئله‌ای که وجود دارد، این است که شاید خیلی از شما برای اولین بار مجبور شدید پروسه ارسال بار به استانبول با هیراد ترابر یا شرکت‌های دیگر را به انجام برسانید. به همین دلیل در این مبحث تصمیم گرفتیم که راجع به شرایط ارسال بار و چگونگی انجام این کار با شما صحبت کنیم تا با آگاهی بیشتری این کار را انجام دهید.

چگونگی ارسال بار از ایران به استانبول

از آنجایی که ایران و ترکیه با یکدیگر مرز زمینی دارند و کشورهای همسایه به حساب می‌آیند؛ در نتیجه می‌توان فریت بار یا ارسال بار را از دو روش زمینی و هوایی بین ایران و ترکیه انجام داد. هر دو روش می‌توانند با توجه به ویژگی‌هایی که برای ارسال بار مدنظر دارید، برایتان مناسب باشند. قیمت آنها هم خیلی بالا نیست و مقرون به صرفه به حساب می‌آیند.

اگر می‌خواهید محموله‌هایی را ارسال کنید که خیلی ابعاد بزرگی ندارند و تعداد آنها هم بالا نیست، ارسال بار را از طریق راه هوایی انجام دهید، زیرا در سریع‌ترین زمان ممکن می‌توانید آنها را تحویل بگیرید و هیچ آسیبی هم به لوازم وارد نخواهد شد. پروازهای بین دو کشور به گونه‌ای طراحی شده که قسمتی را برای بارهای اضافه در نظر می‌گیرند و شما می‌توانید ارسال بار را از این طریق به انجام برسانید. حتی اگر خودتان داخل هواپیما نباشید، شرکت هیراد ترابر در این زمینه تضمین می‌کند که بار ارسالی شما آسیبی نبیند و سرعت ارسال با هواپیما هم بالا است. در نتیجه خیالتان راحت است که کار به تعویق نمی‌افتد. اگر تمامی قوانینی که برایتان در نظر گرفته شده رعایت گردد، مطمئن باشید از آن چیزی که فکر می‌کنید بار را سریعتر تحویل می‌گیرید.

مزایای ارسال بار به استانبول

مزایای ارسال بار به استانبول

ارسال بار به ترکیه نیازمند رعایت یک سری اصول و قوانین است. تمامی این قوانین می‌توانند عاملی برای سریع‌تر پیش رفتن کارهایتان باشد. البته علاوه بر سرعت بالا که در ادامه بیشتر راجع به آن صحبت می‌کنیم،  مزایای دیگری هم در این مورد وجود دارد که ما در این مقاله به آنها اشاره خواهیم کرد و شامل موارد زیر می‌شود:

سرعت بالا

اولین موضوعی که باید خیلی زیاد در مورد آن تاکید کرد، سرعت بالا است. اگر شما به مجموعه‌های با سابقه‌ای مثل هیراد ترابر مراجعه کنید و تصمیم بگیرید که ارسال بار هوایی به استانبول را انجام دهید، شاهد سرعت بالا خواهید بود. البته که ارسال بار از طریق راه زمینی توسط این شرکت هم خیلی سریع انجام می‌شود اما به هر حال سرعت هواپیما با کامیون قابل مقایسه نیست.

حفظ امنیت بار

هیراد ترابر این تضمین را به شما می‌دهد که ایمنی بار به بهترین شکل ممکن حفظ گردد. بسته‌بندی‌ها کاملاً دقیق و امن هستند. همه چیز ضد ضربه است و حمل و نقل کاملاً حرفه‌ای است.  در نتیجه امنیت بار به خوبی حفظ خواهد شد و شما می‌توانید با اطمینان خاطر ارسال بار به مقصد را انجام دهید و هیچ مشکلی هم در تحویل آن نداشته باشید.

هزینه مقرون به صرفه

مزیت دیگری که در مورد ارسال بار به استانبول با هیراد ترابر وجود دارد، این است که هزینه کاملاً استاندارد و مقرون به صرفه است. اگر شما بخواهید در پرواز هوایی که دارید، لوازم را با خودتان همراه کنید، هزینه اضافه بار را برایتان محاسبه می‌کنند که بسیار بالا است. به خاطر همین توصیه می‌کنیم که از ارسال بار به صورت جداگانه استفاده کنید که همان فریت بار است. در چنین شرایطی هزینه خیلی مقرون به صرفه‌تر خواهد بود.

عوامل تعیین کننده هزینه ارسال بار به استانبول

عوامل تعیین کننده هزینه ارسال بار به استانبول

هزینه  فریت بار یا ارسال بار به ترکیه یا استانبول بستگی به حجم و ابعاد باری دارد که قرار است ارسال کنید. البته محتوایی که داخل محموله وجود دارد، هم می‌تواند تا حدی روی هزینه‌ها تاثیرگذار باشد. به هر حال شاخص‌های زیر مهمترین عوامل تاثیرگذار در میزان هزینه‌های ارسال بار به استانبول هستند:

هزینه بسته‌بندی

مهمترین عاملی که روی هزینه ارسال بار تاثیرگذار است، مسئله مربوط به بسته‌بندی است. گاهی اوقات شما لوازمی دارید که بسته‌بندی آنها باید خیلی دقیق و اصولی انجام شود. در نتیجه پروسه آن بیشتر طول می‌کشد و هزینه‌ها هم طبیعتاً افزایش پیدا خواهند کرد. اگر محموله تان جزو آن دسته از لوازم آسیب پذیر باشد، حتماً باید از پالت‌بندی استفاده کنند که باعث افزایش هزینه‌ خواهد شد.

هزینه انبارداری

یکی دیگر از عواملی که روی هزینه ارسال بار به استانبول با هیراد ترابر تاثیر می‌گذارد، مربوط به انبارداری است. شاید به هر دلیلی مجبور باشید که روزهای بیشتری محموله را داخل انبار نگه دارید. در چنین شرایطی باید بیشتر پول پرداخت کنید تا لوازمتان در امنیت کامل نگهداری شوند.

هزینه مربوط به مجوزها

معمولاً مجوزهایی که برای ارسال بار نیاز دارید، در همه شرایط یکسان است اما ممکن است یک سری شرایط استثنا وجود داشته باشد و شما نیاز به یک سری مجوزهای اضافه تر پیدا کنید که معمولاً برای صادرات و واردات چنین شرایطی رخ می‌دهد. به هر حال تعداد مجوزهایی که باید اخذ کنید، روی هزینه نهایی تاثیر می‌گذارد.

وزن بار

موضوعی که کاملاً بدیهی است و می‌تواند روی قیمت‌ها تاثیرگذار باشد، وزن بار است. گاهی اوقات وزن بار شما آنقدر زیاد است که اگر راه زمینی را انتخاب کنید، مجبور هستید یک کامیون جداگانه را در اختیار داشته باشید. در چنین شرایطی باید پول یک کامیون دربستی را بدهید که تا حد زیادی هزینه‌هایتان را افزایش می‌دهد اما اگر قرار باشد لوازم خود را در یک کامیون در کنار لوازم دیگران قرار دهید، با توجه به وزن، هزینه را برای شما تعیین می‌کنند. وزن بسته‌بندی در حمل و نقل هوایی هم تاثیر زیادی روی هزینه‌ها دارد.

نوع روش انتخابی

قطعاً روشی که انتخاب کرده‌اید، تاثیر زیادی روی هزینه‌ها دارد. به خاطر اینکه روش هوایی خیلی سریع‌تر است و هزینه آن بیشتر از روش ارسال بار به صورت زمینی خواهد بود.

حجم بار

گاهی اوقات وزن بار خیلی زیاد نیست اما حجم زیادی را اشغال می‌کند. در چنین شرایطی باز هم باید هزینه بیشتری را پرداخت کنید، چراکه فضا را برای قرار دادن بارهای دیگر کمتر و تنگ‌تر می‌کنید. همین باعث می‌شود که از شما پول بیشتری بگیرند که این اتفاق کاملاً عادلانه و طبیعی است.

بارهای ممنوعه برای فریت بار به استانبول

روش‌های مختلفی برای ارسال بار به استانبول با هیراد ترابر وجود دارد. یک سری محدودیت‌ها هم است که باید آنها را در نظر بگیرید تا کارتان دچار مشکل نشود. مواردی که در ادامه معرفی می‌کنیم، جزو بارهای ممنوعه هستند و هرگز نباید در محموله شما یافت شوند:

  • سلاح گرم و سرد
  • مکمل‌های غذایی
  • دارو
  • نوشیدنی الکلی
  • زنبور
  • محصولات انگلی
  • محصولات ضد حشره
  • تجهیزات پزشکی
  • تجهیزات دارویی
  • تنباکو
  • کرم ابریشم
  • کالاهای شیشه‌ای
  • روغن‌های گیاهی
  • کالاهای تجاری

نکات مهم برای ارسال بار به استانبول

اگر قرار است ارسال بار به استانبول با هیراد ترابر را انجام دهید، یک سری نکات مهم را باید در نظر بگیرید. رعایت این نکات اصلا کار سختی نیست. فقط باید از آنها آگاهی داشته باشید تا دچار مشکل نشوید.

  • قبل از ارسال بار حتماً مطمئن شوید مواردی که قرار است به استانبول بفرستید، جزو بارهای ممنوعه نباشند. در غیر این صورت کارتان به مشکل می‌خورد و باید جریمه پرداخت کنید.
  • حتماً حداقل 10 روز قبل از زمان ارسال بار با شرکت تماس بگیرید، اقدامات را با آنها چک کنید و کارهایی که باید انجام دهید را به دقت به اتمام برسانید. برای اینکه بتوانید بار را در فرودگاه استانبول تحویل بگیرید، به موقع در محل حاضر شوید. در غیر صورت مجبور می‌شوید هزینه انبارداری هم پرداخت کنید.

** در نهایت مطمئن باشید که با انتخاب شرکت هیراد ترابر برای ارسال بار به استانبول تمامی نکات به دقت برایتان توضیح داده خواهد شد. همه چیز اصولی و قانونی پیش خواهد رفت و می‌توانید ارسال بار را خیلی راحت در سریع‌ترین زمان ممکن و با امنیت بالا تجربه کنید. هیراد ترابر یکی از پرسابقه‌ترین شرکت‌هایی است که در این زمینه فعالیت می‌کند‌. شما نه تنها می‌توانید ارسال بار مربوط به لوازم منزل را در آنجا انجام دهید، بلکه صادرات و واردات هم از طریق این شرکت به ترکیه به ایران یا بالعکس انجام می‌شود. **

جمع‌بندی

ارسال بار به استانبول با هیراد ترابر کار سختی نیست. فقط نیاز به یک سری آگاهی‌ها و اطلاعات دارد که ما در این مقاله در اختیارتان قرار دادیم و به طور کامل برایتان توضیح دادیم که هزینه‌ها چگونه تعیین می‌گردند.

همچنین گفته شد که بارهای ممنوعه به استانبول کدام است و اینکه چه مزایایی برای ارسال بار به ترکیه با شرکت هیراد ترابر وجود دارد. اینگونه می‌توانید با خیال راحت کار خود را به دست افراد متخصص بسپارید و محموله را در استانبول تحویل بگیرید. ترکیه قوانین سختگیرانه‌ای برای ارسال بار وضع نکرده است و استانبول هم به عنوان یکی از شهرهای ترکیه همان قوانین را دارد. به هر حال یک سری بارهای ممنوعه در هر کشوری از قبل تعیین می‌شود که ما آنها را معرفی کردیم. اگر این بارها را داخل محموله نداشته باشید، کارتان به مشکل نخواهد خورد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط در واتس اپ
مدیریت