ارسال بار به دبی

ارسال بار به دبی

مجموعه هیراد ترابر برای حمل بار به دبی از روش‌های حمل و نقل متنوعی استفاده می‌کند. این روش‌ها با توجه به وزن و نوع کالا و براساس نیازتان انتخاب خواهند شد تا در نهایت بهترین روش برای حمل بارهای شما استفاده شود. کافی است برای حمل و نقل بار خود با کارشناسان هیراد ترابر در تماس باشید تا بهترین راه را پیش پای شما بگذارند. ارسال بار در این مجموعه به صورت زمینی و دریایی (ترکیبی) یا هوایی به بهترین شکل و با ارزان‌ترین هزینه انجام می‌شود و همه ارسال‌ها تحت پوشش بهترین بیمه نامه‌ها است.

ارسال کدام کالاها به دبی ممنوع است؟

شما نمی‌توانید هر کالایی را وارد دبی کنید، اگر کالاهای ممنوعه را با خود بیاورید، ممکن است در فرودگاه دبی توسط مأمورین این شهر جریمه شوید. بنابراین برای این که اطلاع دقیق و کاملی از کالاهای ممنوعه داشته باشید موارد زیر را با دقت بخوانید.

  • مواد خوراکی همچون خشکبار را نمی‌توانید همراه خود به دبی بیاورید، به‌عنوان‌مثال آجیل و تنقلاتی از این دست را نمی‌توان به دبی ارسال کرد.
  • بعضی از مواد غذایی را نمی‌توان با خود به دبی آورد، به‌عنوان‌مثال ارسال برنج و حبوبات به این شهر ممنوع است.
  • میوه‌های خشک و سبزیجات منجمد نیز جز مواردی هستند که آوردن آن‌ها به این شهر، سبب جریمه شما می‌شود.
  • به همراه داشتن عطر و ادکلن و اقلام آرایشی نیز باعث جریمه شما می‌شود.
  • ارسال بعضی از داروها یا دخانیات به این شهر ممنوع است.

حمل بار به دبی از طریق هوایی

حمل بار هوایی به دبی

یکی از روش‌های ارسال بار به شهر دبی، زیباترین شهر کشور امارات، استفاده از هواپیما است. ارسال بار از روش هوایی به سمت دبی با بهترین خطوط هواپیمایی در جهان انجام می‌شود و دارای یک سری قواعد خاص است. به‌عنوان‌مثال ابعاد بار و وزن بار اهمیت بسیار زیادی دارند و در یک بازه خاصی باید این موارد رعایت شود.

حمل بار به دبی از راه هوایی هزینه زیادی در بر دارد، اما زمان بسیار کمی را از شما می‌گیرد. این روش برای ارسال اسباب و اثاثیه منزل بسیار مناسب است؛ زیرا به سرعت اسباب منزلتان به دست شما می‌رسد و می‌توانید چیدمان خانه خود را انجام دهید. تا جایی که ممکن است اسباب ضروری خود را با این روش ارسال کنید تا هرچه سریع‌تر به دست شما برسد و خیالتان راحت شود.

ارسال از راه دریایی و زمینی

یکی از روش‌های متداول ارسال بار به دبی، ابتدا استفاده از راه زمینی و سپس استفاده از روش دریایی است. به این نوع حمل و نقل، ارسال ترکیبی می‌گویند و بدین صورت است که ابتدا بار را با ماشین‌های باربری تا بندر عباس می‌برند و سپس در آنجا آن‌ها را وارد یک کانتینر می‌کنند. ورود بارها به کانتینر برای رفتن به داخل کشتی ضروری است.

شما می‌توانید یک کانتینر دربستی را اجاره کنید که مطمئناً هزینه بیشتری دارد یا این که می‌توانید از یک کانتینر به صورت اشتراکی استفاده نمایید. روش دریایی نیز دارای مزیت‌های خاص خود است که افراد زیادی از این روش استفاده می‌کنند. در این روش که همه روزه امکان ارسال بار را دارد، هزینه جابه‌جایی کم‌تر از روش هوایی است. از طرفی در این روش از حمل بار به دبی، ایمنی بسیار بالاست و امکان صدمه دیدن وسایل شما تقریباً به صفر می‌رسد.

تنها مشکلی که در روش دریایی نسبت به هوایی وجود دارد، مبحث زمان است، شما با کشتی باید چندین روز گاها ده روز صبر کنید. در این روش باید حوصله زیادی داشته باشید و اساساً اگر می‌خواهید اسباب و اثاثیه منزل را با آن جابه‌جا کنید، باید وسایل غیر ضروری را فاکتور بگیرید که اهمیت چندانی در زندگی روزمره ندارند و بدون آن‌ها نیز زندگی جریان دارد.

هزینه‌های حمل بار به دبی به چه صورت است؟

هزینه حمل بار به دبی

هزینه‌های ارسال بار به سمت دبی به موارد بسیاری بستگی دارد و هم چنین وجود بعضی از واسطه‌ها ممکن است کیفیت ارسال را کاهش دهد و قیمت آن را بالا ببرد. بنابراین برای این که درگیر این مشکلات نشوید، می‌بایست برخی اطلاعات را بدانید تا بتوانید قیمت ارسال بار را به دبی مدیریت کنید. در ادامه به موارد مهم در این خصوص اشاره می‌کنیم.

هزینه بسته بندی بار فریت

فریت، به نوعی ارسال بار با کشتی و هواپیما و کامیون و قطار محسوب می‌شود و بسته بندی یکی از مسائلی است که باید به خوبی انجام شود وگرنه ممکن است به وسایل مربوطه صدمه‌ای وارد شود.

هزینه حمل تا بخش فریت بار

این هزینه می‌تواند در چند مرحله اعمال شود، به‌عنوان‌مثال هزینه حمل وسایل از خانه تا کامیون و در ادامه هزینه حمل بار از کامیون تا کانتینر یا تا قسمت فریت بار فرودگاه، می‌تواند هزینه‌ای برای شما در بر داشته باشد.

هزینه توزین و انبار داری و تخلیه و بارگیری

از دیگر هزینه‌هایی که حمل بار به دبی بر روی دست شما می‌گذارد، می‌توان به هزینه توزین اشاره کرد، هزینه‌ای که شما باید با توجه به قوانین گمرکی آن را بپردازید. زمانی که کامیون‌ یا کشتی یا هواپیما به مقصد رسیدند، وسایل و اسباب شما را تخلیه می‌کنند و بارگیری انجام می‌شود که هزینه‌ای در بر دارد. از طرفی این وسایل به انبار می‌روند تا شما بیایید و آن‌ها را تحویل بگیرید.

هزینه گرفتن مجوز بار و بسته بندی

 هزینه گرفتن مجوز بار و بسته بندی یکی دیگر از هزینه‌هایی است که در حمل بار به دبی، باید آن را پرداخت کنید. برخی از کالاها هستند که برای ارسال هوایی نیاز به اخذ مجوزهایی دارند و باید مجوز آنها را بگیرید. از طرفی برخی از کالاها هستند که نیاز به بسته بندی خاص دارند و شما باید مجوز بسته بندی آن‌ها را برای ارسال هوایی دریافت کنید. این مرحله، علاوه بر هزینه دارای دردسرهای اداری نیز است.

هزینه بارنامه هوایی

اگر وسایل خود را از راه هواپیمایی ارسال کنید، می‌بایست بسته به حجم و وزن وسایل خود برای هر کیلو مقداری هزینه پرداخت کنید و این هزینه توسط ایرلاین حمل کننده تعیین می‌شود.

هزینه تشریفات گمرکی و گرفتن برگه سبز یا پته مسافری یا جواز صادراتی برای اقلام تجاری

یکی دیگر از هزینه‌هایی که در حمل بار به دبی وجود دارد، هزینه‌های گرفتن مجوز ارسال بار مسافربری برای افراد مهاجر یا هزینه صادرات برای بازرگانان است.

بین تمام این هزینه‌ها، مهم‌ترین آنها هزینه گمرکی است که بسته به نوع بار شما می‌تواند متفاوت باشد و تعرفه گمرکی هر منطقه تأثیر زیادی بر روی آن می‌گذارد. تنها در صورتی که به عنوان گیرنده کالا درخواست دریافت وسایل خود در Free zone را کرده باشید، می‌توانید از پرداخت این هزینه با توجه به قوانین گمرکی دبی معاف شوید.

ارسال بعضی از موارد خاص به دبی

یک‌سری از اجناس یا وسایل هستند که شامل قوانین خاصی می‌شوند. برای ارسال این موارد به دبی بهتر است که با قوانین انتقال آن‌ها آشنا باشید تا در مسیر انتقال برایتان مشکلی پیش نیاید. ارسال اجناس عتیقه و ارسال حیوانات به دبی مستلزم داشتن یک‌سری شرایط است.

ارسال تابلو فرش یا فرش به دبی

یکی دیگر از کالاهایی که می‌توان آن را به دبی ارسال کرد، فرش و تابلو فرش است که نیاز به بررسی‌هایی دارد. این تابلو فرش‌ها در فرودگاه اما خمینی مورد بررسی قرار می‌گیرند تا ارزش و قدمت آن‌ها تخمین زده شود. اگر تابلو فرش یا فرشتان قیمت و قدمت زیادی نداشته باشد، به راحتی می‌توانید آن را ارسال کنید، زیرا یک کالا معمولی به شمار می‌رود. اما اگر فرش و تابلو فرش شما قیمت و قدمت زیادی داشته باشد، محصولی عتیقه به شمار می‌رود. در این صورت برای این که بتوانید کالای خود را به سمت دبی ارسال کنید، باید از سمت میراث فرهنگی مجوز دریافت کنید.

در حمل بار به دبی برای این محموله‌های ارزشمند، اقدامات ایمنی بسیار زیادی انجام می‌شود تا سالم به مقصد برسند. از طرفی این وسایل به صورت کامل تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرند تا خیالتان راحت شود.

ارسال سگ و گربه و حیوانات خانگی به دبی

مطمئناً شما هم جز آن افرادی هستید که علاقه خاصی به حیوانات خانگی خود دارید و دلتان می‌خواهد برای مسافرت یا مهاجرت آن‌ها را به همراه خود ببرید. شما برای این کار بهتر است قبل از مهاجرت یا مسافرت با کارشناسان هیراد ترابر تماس بگیرید تا شما را به خوبی راهنمایی کنند. یک‌سری موارد هستند که باید آن‌ها را قبل از ارسال رعایت کنید. این موارد عبارتند از:

  • تزریق میکروچیپ: تزریق میکروچیپ، یکی از مواردی است که قبل از ارسال آن را انجام می‌دهند. درواقع میکروچیپ یک تراشه کوچک الکترونیکی به اندازه دانه برنج است که پس از تزریق به زیر پوست حیوان می‌رود. در آخر با یک اسکنر این میکروچیپ را فعال می‌کنند.
  • آزمایش تیتر هاری: یکی دیگر از کارهایی که قبل از ارسال حیوان خانگی خود حتماً باید انجام دهید، آزمایش تیتر هاری است. این آزمایش برگه‌ای است که نشان می‌دهد در بدن حیوان آنتی بادی‌هایی وجود دارند که در برابر آنتی ژن بیماری هاری مؤثر هستند.
  • واکسیناسیون کامل: شما می‌بایست تمام واکسن‌های لازم را به بدن حیوان خود تزریق کنید و از لحاظ واکسیناسیون، مشکلی نداشته باشید.
  • اخذ مجوز ورود حیوانات: شما می‌بایست این مجوز را از کشور امارت دریافت کنید تا بتوانید حیوان خانگی دوست داشتنی خود را وارد این کشور کنید.
  • هر فرد حداکثر 2 حیوان خانگی: طبق قانونی که وجود دارد، هر نفر بیشتر از 2 حیوان خانگی نمی‌تواند همراه خود داشته باشد.

حمل بار به دبی در حجم کم

اساساً به بارهایی با حجم کم، خرده بار گفته می‌شود و وزن آن‌ها ناچیز است. این بارها را به صورت ترکیبی یعنی استفاده از راه زمینی و آبی یا به صورت هوایی می‌توان منتقل کرد. هیراد ترابر با بسته بندی تخصصی این بارها را آماده جابه‌جایی کرده و سپس یک زمان مشخص برایتان تعیین می‌گردد. به‌عنوان‌مثال اگر از طریق هوایی این کار انجام شود، معمولاً 48 ساعت زمان می‌برد و اگر از طریق ترکیبی این کار انجام شود، حدود 8 تا 9 روز زمان می‌گیرد.

ارسال اسباب و اثاثیه و لوازم منزل به دبی

ممکن است برخی از هم‌وطنان کشورمان به دبی مهاجرت کنند و قصد زندگی در آن جا را داشته باشند و سپس بخواهند اسباب منزل خود را از ایران به آن جا بیاورند. هیراد ترابر در حمل بار به دبی آن هم از نوع اسباب و اثاثیه منزل، بهترین بسته بندی را برای کالاهای خود انجام می‌دهد تا صدمه‌ای به آن‌ها در حین ارسال وارد نشود. از طرفی به دلیل این که اسباب منزل باید هرچه سریع‌تر به دست شما برسند، سعی می‌کنند از سریع‌ترین راه این کار را برایتان انجام دهند و اسباب خانه شما را تا مقصد همراهی می‌کنند.

ارسال بسته پستی به دبی

با هیراد ترابر، ارسال بسته پستی به دبی نیز امکان پذیر است، زیرا مجموعه ما بسته‌های مختلف از 100 گرم تا چند کیلوگرم را می‌پذیرد و جابه‌جا می‌کند. شما می‌توانید بسته‌های پستی خود را به دست ما بسپارید و طی 3 تا 4 روز آن‌ها را به مقصدی که می‌خواهید برسانید. این نوع ارسال بسته، هزینه بسیار کمی دارد و از بابت قیمت خیالتان راحت باشد.

مدارک لازم برای ارسال بار به سمت دبی

مدارک مورد نیاز می‌توانند وابسته به این که یک مسافر یا تاجر هستید، متفاوت باشند. برای کسی که مسافر است، می‌بایست همراهش یک کپی یا عکس از بلیط هواپیمای خود باشد. مسافر باید از پاسپورت یا کارت ملی خود کپی تهیه کند.مسافر باید یک لیست پکینگ را به همراه خود داشته باشد، یعنی لیست بارهای موجود در بسته‌ها را بنویسد.

اگر تاجر باشید، نیاز به یک کارت بازرگانی یا معرفی نامه از شرکت دارید. مدارک لازم جهت اخذ مجوز را نیز باید تهیه کنید. پکینگ لیست از بسته‌ها و کالاها موجود در آن را نیز به همراه خود بیاورید.

اینویس کالاها یکی دیگر از مواردی است که به عنوان یک تاجر حتماً باید همراه خود آن را بیاورید. اینویس در واقع یک پیش فاکتور است که برای خریدار صادر می‌شود و برای گمرک و صادرات وجود آن الزامی است. در بعضی از موارد نیاز به مجوزهای خاصی است که برای اطلاع از آن بهتر است با کارشناسان هیراد ترابر تماس حاصل فرمایید تا تمامی مدارک لازم را برای حمل بار به دبی به شما گوشزد کنند.

همان‌طور که در این مطلب متوجه شدید؛ روش‌های مختلفی برای ارسال وجود داشته و هر کدام هزینه‌های متفاوت و ایمنی خاص خود را دارند. همچنین به خوبی متوجه این قضیه شدید که ارسال بعضی از کالاهای خاص، نیاز به انجام یک ‌سری کارها دارد. به طور کلی بهتر است قبل از درخواست حمل بار به دبی، مشورتی با مجموعه ما داشته باشید تا ارزان‌ترین و ایمن‌ترین راهکار ها را به شما پیشنهاد دهند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط در واتس اپ
مدیریت